Eindtijd versus gouden tijd

Door Joke ElZiam Nootebos
 

Wijzelf, onze omgeving en zelfs partner of familie kan dit jaar nog meer verharden en dualistischer worden.
Landen en mensen staan tegen elkaar op om uiteindelijk een keuze te kunnen maken voor wij-belang.

Jouw ziel leert je bewust te letten op positieve, liefdevolle mensen en je aura schoon te houden van afgescheiden gevoelens t.o. elkaar.
Helaas zullen we allemaal moeten kiezen in deze Eindtijd. Willen we in de 3D matrix blijven met sommige naasten die dat ook doen, of ons losmaken van ego- en slachtofferverhalen en gedrag omdat we ons ware Goddelijk Zelf en ons zielsgevoel trouw willen blijven.
Om de Liefde en ons volledig (hoger) potentieel te kunnen leven zullen we ons los moeten maken uit zwaarte als een innerlijke zielsweerstand in ons dat aangeeft. Ook al vinden we dat anderen op ons rekenen en we dan niet sociaal zijn ....
Beide stromingen zullen niet meer samengaan als we kiezen onze openheid, zachtheid en hart niet te verliezen aan steeds meer schaduw die vooral ook van buitenaf in ons binnenkomt.
We voelen hoe mooi en belangrijk onze zachtheid, openheid, mededogen, ziel en liefde is en hoe belangrijk onze Weg naar binnen, naar de Bron en de Al-Eenheid in onszelf ook is. De weg van onze ware Natuur in samenhang met Moeder Natuur vraagt ons om ook tijd te maken om  dicht bij onszelf te zijn. We kunnen niet altijd meer klaar staan en dat voor laten gaan op dat wat onze ziel aan ons vraagt ...

De Gouden Tijd is begonnen met de activatie van onze egoloze Christuskracht

De Gouden Tijd is begonnen met de activatie van onze egoloze Christuskracht met onvoorwaardelijke Liefde, mededogen, ikkoos wij-gevoel en dienstbaarheid. Daarom corrigeren we steeds makkelijker ons blijven hangen in afgescheiden gedachten t.o. van anderen. We zorgen voor een omgeving waar we wel meer van onszelf kunnen zijn en open blijven. 
Niet alleen in ons (DNA) , maar ook op aarde en in alle hogere galactische sferen gebeurt precies dezelfde uplifting!
Onze Goddelijke Bron wordt één met onze Geest, ziel én lichaam. Al onze 12 zelven in de hogere zielsdimensies en op andere tijdslijnen activeren ook in de Eenheids-Christuskracht. Alles wordt weer één in het Al-Licht door de keuzes die we moeten maken ...
Geest, lichtlichamen, ziel en lichaam zullen op onze nieuwe tijdslijn vervolgens stralen van het Goddelijk Gouden Licht.
Door de activatie van steeds meer DNA strengen en minder duale verleidingen komen al onze heldere en genezende Gaven en ons overkoepelend Goddelijke Liefde, terug in ons lichaam.
Onze schaduwkrachten, ook die van onze naasten, houden deze ontwikkeling nu nog onbewust of bewust tegen totdat het duidelijk is. En dat gaat niet lang meer duren.

Wat kunnen we doen

  • Denken, spreken, voelen en handelen oefenen vanuit ons hart te doen! (niet vanuit de mind)
  • Wat nodig is ons onbewust gedrag, gevoel en gedachtengoed bewust in het Licht te zetten!
  • Het onbewuste bewust maken.
  • Over wie praten of dachten we vandaag negatief?
  • Oordeelde ons hoofd?
  • Vermijden we uit eigen behoud conflicten of kritiek waar we duidelijkheid moeten creëren en op moeten staan voor ons Licht, aura en Wezen?
    Overheerst porno, eet- of drankverslaving of seks ons?
  • Doorzien en transformeren we ons ego en zijn vastgezette standpunten?
  • Zijn we open minded?
  • Staan we nergens meer boven of onder, zijn we nederig?
  • Spreken we ons non-duaal uit en zijn we niet langer conflict vermijdend met als gevolg onderstromen?
  • Hoeven we niet alles meer in harmonie te houden of steeds te willen helpen?

    En ook keuzes maken wat we toelaten in onze aura en huis


    Ondanks dat onze eigen mensen aardige mensen zijn kunnen zij toch keer op keer zwaarte in je brengen. Net als het nieuws.
    We mogen de keuze maken ons steeds meer daarvan los te maken, net als uit de wereld en maatschappij van 3D.
    We hebben inkeer en meer tijd voor onszelf nodig voor onze Goddelijk uitlijning en communicatie met de Bron.
    Het kan eenzaam en angstig maken de oude wereld en bekenden achter te moeten laten en toch zullen we dat moeten doen als onze ziel dat voelt.
    Wel zullen we meer verbinding zoeken met gelijkgestemden die meebewegen met de Gouden Tijd en Goddelijke Natuur.

    3 Groepen blijven over op aarde

    Zo zullen er 2 groepen ontstaan op aarde en eigenlijk ook nog een derde. Mensen die de hogere Liefde gaan leven, niet verder kunnen en de derde groep is de groep die ongemerkt verhard door steeds meer techniek in het lichaam te dragen.

Activeer je hogere Licht d.m.v een Elohim E-cursus met multidimensionale channelings van mij, Joke ElZiam Nootebos